Οι μεγαλύτερες, σημαντικότερες και κρισιμότερες στιγμές του 2015 ενέπνευσαν σε δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο τρισεκατομμύρια ερωτήσεις. Όπως κάθε χρονιά έτσι κι αυτή τη χρονιά καθημερινά γεννιούνται και γεννιόνταν απορίες,ερωτήματα, προβληματισμοί και οι άνθρωποι έκαναν ερωτήσεις, έψαχναν για απαντήσεις και έψαχναν πληροφορίες και αναζητούσαν να μάθουν περισσότερα, να βρούν απαντήσεις για όλα όσα ενδιέφεραν τον καθένα ξεχωριστά.


google-trends

Πληροφορίες για την επικαιρότητα, ταινίες, ταξίδια, διακοπές, οικογένεια, για τον τρόπο που θα μπορούσαν να βοηθήσουν όσους το έχουν ανάγκη, ακόμη και να βρουν μια αγαπημένη τους συνταγή. 


google-search-trends

Και στο φετινό Year in Search η Google όπως κάθε χρόνο κατέγραψε τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις και τα θέματα που τράβηξαν την προσοχή του κόσμου. Μέσα από τη σελίδα Google Trends μπορούμε να δούμε ανά κατηγορία τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις σε όλο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα, καταλαβαίνοντας με μια γρήγορη ματιά πια ήταν τα θέματα που ήταν σημαντικά και απασχόλησαν τους Έλληνες την χρονιά που σε λίγες ημέρες φτάνει στην εκπνοή της. 

Στο κομμάτι της τεχνολογίας την πρώτη θέση παγκοσμίως στην μηχανή αναζήτησης έχει το iPhone 6S και ακολουθεί το Galaxy s6

Για την επικαιρότητα - ειδήσεις ατην πρώτη θέση αναζητήσεων ήταν οι εκλογές στην Ελλάδα

google-epikairotita

Για τις Διακοπές στην πρώτη θέση αναζητήσεων ήταν η Αίγινα

google-search-diakopes

Για τα ταξίδια στην πρώτη θέση αναζητήσεων ήταν το Παρίσι

google-taksidia

Για τις ταινίες στην πρώτη θέση αναζητήσεων ήταν το 50 αποχρώσεις του γκρί και τις τελευταίες ημέρες το πολυαναμενόμενο Star Wars

google-cinema

Για τις απορίες του πως κάνουμε κάτι στην πρώτη θέση αναζητήσεων ήταν το πως να τον κάνω να κολλήσει (τα ερωτικά είναι σημαντικά για τους ανθρώπους)

easyservice-how-to

Για τις αναζητήσεις με αυξανόμενη τάση στην πρώτη θέση αναζητήσεων ήταν το eurobasket 2015

google-taseis-search

Για την τεχνολογία στην πρώτη θέση αναζητήσεων ήταν το iphone 6s

easyservice-google-texnologia

https://www.google.com/trends/story/2015_GLOBAL