Στο μέλλον μάς μεταφέρει ο πρωτοποριακός αλγόριθμος για την ανίχνευση του βλέμματος χρηστών, με χρήση κάμερας πολύ χαμηλής ανάλυσης, που ανέπτυξε ο Ευάγγελος Σκόδρας, υποψήφιος διδάκτορας του Εργαστηρίου Ενσύρματης Επικοινωνίας του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών.
Με την πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία, «Eye Type», επιτρέπεται σε χρήστες να πληκτρολογούν στο κινητό τους ή στο τάμπλετ τους, χρησιμοποιώντας μόνο τα μάτια τους.

Ο Ευάγγελος Σκόδρας απέσπασε Βραβεία Καινοτομίας, ανάμεσα σε 51 άλλες άλλες εφαρμογές Android που υποβλήθηκαν από 717 ερευνητές από 54 χώρες του κόσμου, φέρνοντας και πάλι στην επικαιρότητα το βαρύ επιστημονικό δυναμικό του Πανεπιστημίου μας και τα θαύματα που συντελούνται στα εργαστήριά του.
Με τη συγκεκριμένη τεχνολογία δίνεται η δυνατότητα σύνταξης κειμένου μόνο με το βλέμμα, μέσω της παρακολούθησης και καταγραφής της κίνησης των ματιών. Πρόκειται για μια πραγματική καινοτομία στη χρήση των κινητών συσκευών για την παροχή δυνατότητας επικοινωνίας κυρίως από άτομα που πάσχουν από σύνδρομα διαταραχών επικοινωνίας (νόσο ALS - Amyotrophic Lateral Sclerosis, LIS (Locked-In Syndrome) ή τετραπληγία και δεν είναι σε θέση να κινήσουν παρά μόνο τα μάτια.

Οι διεθνείς διακρίσεις για τον Ευάγγελο Σκόδρα ήρθαν από το IEEE (Ινστιτούτο Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών) και την EESTEC (Ευρωπαϊκό Σύνδεσμο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών) για τους διαγωνισμούς του 2015.

- Computer Society Award (IEEE Mobile Application Development Contest 2015)http://ieeemadc.org/ieeemadc/
- Most Innovative App prize (EESTEC International Android Competition 2015)https://competition.eestec.net/
Τα στοιχεία από τον διαγωνισμό της EESTEC δείχνουν ότι η ερευνητική εφαρμογή «Eye Type» απέσπασε το Βραβείο Καινοτομίας ανάμεσα σε 51 άλλες άλλες εφαρμογές Android που υποβλήθηκαν από 717 ερευνητές από 54 χώρες του κόσμου.



Υπενθυμίζουμε ότι ο ίδιος επιστήμονας είχε αναπτύξει ένα ενσωματωμένο στο όχημα σύστημα υποβοήθησης του οδηγού, για αποφυγή συγκρούσεων με άλλα οχήματα. Συγκεκριμένα, το σύστημα αυτό βασίζεται σε εικόνες οι οποίες λαμβάνονται από βιντεοκάμερα που έχει ενσωματωθεί στο όχημα.