Υπηρεσία EasyService Pick Up & Return

H Υπηρεσία Pick Up & Return ( One Click Repair ) απευθύνεται σε όλους όσοι θέλουν να απαλλαγούν από τον κόπο και το χρόνο μεταφοράς στο Service, του φορητού υπολογιστή ή του tablet τους ή του SmartPhone τους ή της κονσόλας τους, σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών του κορυφαίου επισκευαστικού κέντρου τoυ EasyService. Θέλετε να επισκευάσετε την συσκευή σας αλλά δεν έχετε τον απαραίτητο χρόνο για να έρθετε σε εμάς; Πώς θα σας φαινόταν να έρθουμε εμείς σε εσάς; Ναι σωστά διαβάσατε! Στο EasyService προσφέρουμε δωρεάν παραλαβή και παράδοση σε επιλεγμένες περιοχές στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών. Μπορείτε φυσικά να μας επισκεφτείτε όποτε επιθυμείτε στο επισκευαστικό μας κέντρο.

Ποια προϊόντα καλύπτονται:
Η υπηρεσία παρέχεται πανελλαδικά για τους φορητούς υπολογιστές, smartphones, κινητά τηλέφωνα, tablets, παιχνιδομηχανές, κάμερες,... όλων των κατασκευαστών όπως Apple, HP, Lenovo, Sony, Microsoft, Samsung, Acer, LG, HTC, Huawei, ZTE, RIM(Blackberry), Nokia, Motorolla, Bitmore & Bestuse, Toshiba, Dell, Fujitsu, Packard Bell,Nikon,... και πολλών ακόμα.

Κάνε Αίτηση Επισκευής Τώρα !

Easyservice-pickup-return

Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία:
        - Εξειδικευμένη υπηρεσία One Click Repair μέσω της ιστοσελίδα μας www.easyservice.gr για την καταχώρηση του αιτήματος, καθημερινά, Δευτέρα έως και Παρασκευή, 10.00-19.00, εκτός επισήμων αργιών.
        - Μεταφορά της συσκευής από το χώρο σας και παράδοση σε αυτόν.Παραλαβή του συστήματος - συσκευή σας με προγραμματισμένο ραντεβού στο ωράριο 10.00-17.00 Δευτέρα έως και Παρασκευή, μεταφορά του στα εξειδικευμένα εργαστήρια του EasyService, διεξοδικός τεχνικός έλεγχος, κοστολόγηση βλάβης, ενημέρωση πελάτη και επιστροφή του εξοπλισμού.
        - Τουλάχιστον 3 μήνες εγγύηση για όλες τις επισκευές.
        - Επισκευή σε όλη την Ελλάδα.
        - Σταθερό και οικονομικό τιμοκατάλογο.
        - Επισκευή από εξειδικευμένους, πιστοποιημένους τεχνικούς.
        - Online παρακολούθηση εξέλιξης αιτήματος.
        - Ειδοποίηση και ενημέρωση για την πορεία επισκευής μέσω SMS ή email.
        - Εκτίμηση βλάβης, ενημέρωση και Αναβάθμιση στο τελευταίο software - firmware ( λογισμικό) (όπου αυτό παρέχεται).
        - Δοκιμή 24 ωρών, stress test με διάφορα μετροπρογράμματα (benchmarks) στην συσκευή σας.
        - Καθαρισμός συσκευής τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά με ειδικά καθαριστικά και κολυμπήθρες υπερήχων.
        - Δοκιμή όλων των εισόδων και εξόδων της συσκευής.

Κόστος Επισκευής: 
Το κόστος της επισκευή σας περιλαμβάνει:
        - Έλεγχο και Μεταφορά (εφόσον υπάρχει μεταφορά. Αν συμφωνήσετε με το κόστος επισκευής δεν υπάρχει καμία χρέωση για τον τεχνικό έλεγχο και για την μεταφορά.
        - Κόστος, εργασία επισκευής
        - Κόστος χρήσης Ανταλλακτικών ( εφόσον χρειαστούν )

Χρόνος επισκευής: 
Ο χρόνος που θα χρειαστούμε για να επισκευάσουμε την συσκευή σας εξαρτάται από την βλάβη που έχει. Για απλές επισκευές η παραλαβή-επισκευή-παράδοση γίνεται αυθημερόν, το αργότερο έως την επόμενη μέρα. Για επισκευή συσκευής που έχει βλάβη από νερό ή πρόβλημα στην μητρική πλακέτα, μπορεί να χρειαστεί από 1 έως και 7 ημέρες για να σας επιστραφεί.

easyservice-keep-calm

Όροι και προϋποθέσεις:

        - Η υπηρεσία δύναται να χρησιμοποιηθεί όσες φορές χρειασθεί έως ότου το προϊόν χαρακτηριστεί ως EOS από τον κατασκευαστή ή δεν μπορούν να βρεθούν τα απαραίτητα ανταλλακτικά.

        - Το κάθε αίτημα ισχύει μόνο για ένα προϊόν ξεχωριστά (Notebook, Netbook, Tablet, Smartphone, Console,...) ώστε να καταχωρούνται ξεχωριστά αιτήματα ανά συσκευή και να ενημερώνετε ο πελάτης ξεχωριστά και αναλυτικά για το κάθε ένα.     
        - Σε κάθε περίπτωση θα υπάρξει γραπτή ή τηλεφωνική ενημέρωση για το κόστος επισκευής. Σε περίπτωση μη αποδοχής της επισκευής, θα υπάρχει επιβάρυνση των μεταφορικών εξόδων στα 6,00 € μαζί με ΦΠΑ (για συσκευές μέχρι τα 4 κιλά) λόγο της μεταφοράς από το χώρο του πελάτη στο EasyService και ανάποδα. Σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει η πιθανότητα για ελάχιστη χρέωση τεχνικού ελέγχου, βάση του τρέχοντα τιμοκαταλόγου λιανικής του EasyService. (Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώνεται ο καταναλωτής).
        - Άμεση ενημέρωση για την πορεία επισκευής του μηχανήματος υπάρχει διαθέσιμη στο site: OnLine παρακολούθηση επισκευής
        - Η συσκευασία για την αποστολή του μηχανήματος είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη και το EasyService δεν καλύπτει οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί κατά την μεταφορά αν και εφόσον διαπιστωθεί ότι η συσκευασία δεν ήταν η ενδεδειγμένη. Προτείνουμε ο πελάτης να κάνει σωστή και καλά προστατευμένη συσκευασία ή ακόμα καλύτερα να χρησιμοποιήσει την εργοστασιακή συσκευασία εφόσον την έχει κρατήσει.
        - Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνεται με αίτηση στο EasyService Αίτημα Επισκευής  όλο το 24 ωρο ή με κλήση στο τηλέφωνο 210 3004040 , 6934303614, στο SKYPE (προσθήκη επαφής easyservicegrή αφήστε μας μήνυμα στην εφαρμογή Viber στο 6934303614 - EasyService Support ( εργάσιμες ημέρες και ώρες ), με αναφορά του μοντέλου και του τύπου του συστήματος για το οποίο προορίζεται η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να γίνουμε μέλος της οικογένειάς σας. Επιθυμούμε να είμαστε ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ( Που είμαστε; ) για ότι και αν χρειαστείτε. Χαμογελάστε γιατί το EasyService είναι εδώ.