0

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Επισκευές στο EBW Collect and Return Δωρεάν Μεταφορά Service

Collect and Return μεταφορά από & προς το service - Προϊόντα για τεχνική υποστήριξη -Τεχνικό Έλεγχο Επισκευή - SERVICE


EasyService -  ☎210 3004040


Αν επιθυμείτε να στείλετε από οπουδήποτε στην Ελλάδα το δικό σας προϊόν προς επισκευή στο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης, αναλαμβάνουμε εμείς τη μεταφορά του! ( Το κεντρικό τμήμα τεχνικής υποστήριξης - εξειδικευμένοι τεχνικοί και σύγχρονα διαγνωστικά - λειτουργεί στο Μαρούσι ).

Keep Calm, Call EasyService and Smile - Χαμογελάστε το EasyService είναι δίπλα σας !

Μετά την την ενθουσιώδη ανταπόκριση των χρηστών για την υπηρεσία Collect and Return, είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε τις χαμηλές χρεώσεις υπηρεσίας με κόστος μόνο 7 € (και για τις δύο κατευθύνσεις - από την έδρα μας και προς την έδρα μας). Παράδοση και αποστολή και προς τις δύο κατευθύνσεις με Courier με χρήση των υπηρεσιών της εταιρείας ταχυμεταφορών Γενικής Ταχυδρομικής.

Εάν επιθυμείτε να στείλετε από οπουδήποτε στην Ελλάδα το δικό σας προιόν προς επισκευή στο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης, στο Μαρούσι, σας δίνουμε την δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας με κόστος μόνο 7 € (και για τις δύο κατευθύνσεις - από την έδρα μας και προς την έδρα μας, δηλαδή αμφίδρομα).

Η υπηρεσία αυτή στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας, ώστε να μην χρειαστεί να δαπανήσετε χρόνο για την μετακίνησή σας. Η υπηρεσία Collect & Return απευθύνεται στους κατόχους των Laptop, Νetbook, Κινητών Τηλεφώνων και Παιχνιδομηχανών.

Προσοχή: Η υπηρεσία αφορά πελάτες λιανικής - χονδρικής και συνεργάτες μας (dealers, αλυσίδες, μεταπωλητές,... κ.λ.π.).

Αν έχετε κονσόλα - παιχνιδομηχανή, υπολογιστή, laptop - netbook, κινητό τηλέφωνο ή οτιδήποτε άλλο για επισκευή παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα service.  Φόρμα Αίτησης για Επισκευή

 

Για τις υπηρεσίες επισκευής και τεχνικής υποστήριξης συμβουλευτείτε τους παρακάτω συνδέσμους.


Για επισκευή σε υπολογιστές - Service Laptop διαβάστε επιπλέον πληροφορίες ( Πατήστε Εδώ)

Για την υπηρεσία προληπτικής συντήρησης υπολογιστών, κινητών και παιχνιδομηχανών ( Πατήστε εδώ)

Για επισκευή παιχνιδομηχανές - service κονσόλες διαβάστε περισσότερες πληροφορίες (Πατήστε Εδώ)

Για επισκευή κινητά τηλεφώνα διαβάστε περισσότερες πληροφορίες (Πατήστε Εδώ)

Για Service Tablets - επισκευή ταμπλέτες διαβάστε εδώ περισσότερες πληροφορίες (Πατήστε Εδώ)

Για υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης στον χώρο σας, διαβάστε εδώ περισσότερες πληροφορίες (Πατήστε Εδώ)


RMA - Επισκευές Προϊόντων
Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επιστροφών RMA και εκτυπώστε την ή αντιγράψτε την σε ένα χαρτί και την συμπεριλαμβάνετε μαζί με το προϊόν που είναι για έλεγχο-επισκευή. Μην ξεχνάτε φωτοτυπία παραστατικού αγοράς και εγγύησης του προϊόντος(εφόσον η συσκευή είναι εντός εγγύησης) και συμπληρωμένη την φόρμα RMA. 

Για όλες τις συσκευές σας που είναι για έλεγχο, μετατροπές, αναβαθμίσεις, αντικαταστάσεις ή επισκευές - service, τώρα πια μεταφορικά πήγαινε - έλα (αμφίδρομα) 7 euro μαζί με ΦΠΑ για δέματα με βάρος μέχρι 5 κιλά. Για παραπάνω από 5 κιλά η χρέωση είναι 1.20 ευρώ/ανα επιπλέον κιλό πέραν των 5, για δυσπρόσιτες - απομακρυσμένες περιοχές το κόστος είναι διαφορετικό και θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας). 

Η χρέωση του κόστους μεταφοράς γίνεται όταν σας στείλουμε πίσω το δέμα - προϊόν σας. Δηλαδή μπορείτε να μας στείλετε αφού την συσκευάσετε σε σωστή μορφή δέματος (καλό πακετάρισμα) την αγαπημένη σας κονσόλα - συσκευή (Playstation 4, Playstation 3, PSP, PSP Go, XBOX I, XBOX 360, Nintendo Wii,Wii-U, Nintendo DS και DS Lite,Dsi, Dsi XL, 3dS,3DS XL, Server, Workstation, Φορητό Υπολογιστή – Notebook - NetbookΚινητά τηλέφωνα (αλλαγή οθονών, επισκευές πλακετών, πτώσεις υγρών, άλλες βλάβες,....) με χρέωση δικιά μας με ταχυμεταφορές-courier  Γενική Ταχυδρομική και σας ξαναστέλνουμε τη συσκευή σας πίσω αφού ελεγxθεί και επισκευαστεί (κατόπιν έγκρισης πάντα κόστους από σας) με 7 euro έξοδα μεταφοράς (Πήγαινε - έλα) μόνο, για όλη την Ελλάδα. ( Το κεντρικό τμήμα τεχνικής υποστήριξης - εξειδικευμένοι τεχνικοί και σύγχρονα διαγνωστικά - λειτουργεί στο Μαρούσι).

  • Συμπληρώστε τη Φόρμα Παραλαβής και Αναφοράς βλάβης του και στη συνέχεια πατήστε Αποστολή
    Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση σας, παρακαλούμε να συμπληρώσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.
  • Εφόσον έχετε στείλει την φόρμα έως τις 3 μμ, την επόμενη εργάσιμη ημέρα, η εταιρία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργαζόμαστε θα έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας, ώστε να κλείσετε ραντεβού για την παραλαβή του προϊόντος σας. Η παραλαβή μπορεί να γίνει και αυθημερόν (δηλ. την ημέρα του τηλεφωνήματος) ή την επόμενη ημέρα.
  • Για την ασφαλή μεταφορά, θα πρέπει να συσκευάσετε το προϊόν σας με την αρχική του συσκευασία. Αν δεν έχετε την αρχική συσκευασία, θα πρέπει να συσκευάσετε με ασφάλεια τον προϊόν σε κουτί και κατάλληλα προϊόντα συσκευασίας έτσι ώστε η μεταφορά να γίνει με ασφάλεια.
  • Κατά την διάρκεια της επισκευής θα  σας κρατούμε ενήμερους με γραπτό μήνυμα (SMS), e-mail ή τηλεφωνικά. Με την ολοκλήρωση της επισκευής, θα σας αποστείλουμε το προϊόν στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει.
  • Η υπηρεσία αφορά την αποστολή και επιστροφή του προϊόντος.


Η χρέωση θα εξοφληθεί μετρητοίς με αντικαταβολή με την παράδοση του προϊόντος. Όλα τα έγγραφα, τιμολόγια κλπ θα είναι στην συσκευασία, και απόδειξη πληρωμής (εφόσον υπάρχει χρέωση) θα σας δίνει ο υπάλληλος την εταιρίας ταχυμεταφορών.

Εμείς αφού την ελέγξουμε, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ανακοινώσουμε το κόστος επισκευής και κατόπιν έγκρισης σας θα προχωρήσουμε στην επισκευή. Σε περίπτωση που δεν συμφωνήσετε για το κόστος επισκευής, τότε η συσκευή επιστρέφει σε εσάς, πάλι μέσω του courier ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και η μόνη οφειλή σας προς εμάς είναι τα μεταφορικά μπρος – πίσω τα οποία είναι της τάξης των 7  ευρώ σύνολο.

Πάντα πριν την αποστολή πίσω σε εσάς θα ενημερωθείτε πρώτα από το τεχνικό μας τμήμα για το κόστος επισκευής. Για τα στοιχεία στα οποία μπορείτε να στέλνετε τις συσκευές δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στην κεντρική σελίδα μας. Μπορείτε ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ κόπο, να καλέσετε  την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ να παραλάβει είτε από τον χώρο εργασίας σας, είτε από το σπίτι σας (εντός ορίων πόλεων) ή να την καλέσουμε εμείς για εσάς και κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας να μας αποστείλετε τη συσκευή σας με δική μας πάντα χρέωση.

Με το που γίνει παραλαβή η συσκευή σας από το τμήμα παραλαβών μας ενημερώνεστε συνεχώς από το σύστημα μας με SMS καιemail για όλη την διάρκεια που είναι η συσκευή σε εμάς ( καταχώρηση, κοστολόγηση, αναμονή έγκρισης, έγκριση, επισκευή, αποστολή σε εσάς, αριθμός αποστολής - Tracking number). Απαραίτητο είναι πάντα να μας αναγράφετε τα κινητά τηλέφωνα επικοινωνίας σας και τοemail σας.

Μπορείτε και να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επιστροφών RMA και εκτυπώστε την ή αντιγράψτε την σε ένα χαρτί και την συμπεριλαμβάνετε μαζί με το προϊόν που είναι για έλεγχο-επισκευή. Μην ξεχνάτε φωτοτυπία παραστατικού αγοράς και εγγύησης του προϊόντος(εφόσον η συσκευή είναι εντός εγγύησης) και συμπληρωμένη την φόρμα RMA. 
Για την προστασία και την ακεραιότητα της συσκευής σας, σημαντικό ρόλο παίζει να γίνει από εσάς σωστή συσκευασία (αμπαλάζ). Επίσης πρέπει να στέλνετε μόνον την συσκευή σας χωρίς παρελκόμενα όπως μπαταρίες, σκληρούς δίσκους, sim, φορτιστές, μνήμες κ.ά..  

Μπορείτε να αποστείλετε επιπλέον μέσω email στο info@easyservice.gr καθώς και στο τηλέφωνο 2103004040 (EasyService) την εντολή παραλαβής ή την εκδήλωση ενδιαφέροντος για επισκευή της συσκευής σας.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ SERVICE

Πάντα δίπλα σας Easy Points - EasyService.

  

Περισσότερες Πληροφορίες

Ποιοι είμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε:

Διαθέτουμε τελευταίας τεχνολογίας, σύγχρονα μηχανήματα  και εξοπλισμό αναβαθμίσεων, Rework Systems, Ρομποτικής Επισκευής Πλακετών, υπερύθρων συστημάτων κόλλησης-αποκόλλησης, επαγγελματικές μπανιέρες υπερήχων, θερμαντήρες, σταθμοί θερμού αέρα και τεχνικούς 10 ετούς πείρας  με εξειδίκευση στην κινητή τηλεφωνία, στις παιχνιδομηχανές και στους υπολογιστές - φορητούς καθώς και πάνω από 5.000 ανταλλακτικά διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Μπορούμε να επισκευάσουμε και την πιο δύσκολη βλάβη της συσκευής σας και πάντα, εκεί που άλλοι τεχνικοί ‘’σήκωσαν τα χέρια’’ εμείς θα τα καταφέρουμε. 

 Ξεχάστε τις ταλαιπωρίες  για να επισκευαστεί η συσκευή σας… Τώρα το EasyService σας το παραδίδει άμεσα, εντός λίγων ημερών (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών) επισκευασμένο με γραπτή εγγύηση ανταλλακτικών και εργασίας.

 

Τι κάνουμε για τις συσκευές σας:

- Αναβαθμίσεις.

- Επισκευές αποκολλημένων στοιχείων από υπερθερμάνσεις ή κραδασμούς απο πτώσεις

- Επισκευή ROD, YLOD, Αντικατάσταση Μηχανισμών Ανάγνωσης και πολλών άλλων βλαβών σε παιχνιδομηχανές

- Επισκευές προβληματικών οπτικών συστημάτων ανάγνωσης (Lasers, Lens,...)

- Advanced Rework SMD / BGA / Reballing 

- Επισκευές Μητρικών Κεντρικών Πλακετών (Motherboards), Επισκευές καρτών γραφικών

- Ρομποτική Επισκευή Πλακετών

- Αλλαγή Γλώσσας

- Ξεκλείδωμα Κωδικού Χρήστη.

- Ξεκλείδωμα Δικτύου.

- Επισκευή ή αντικατάσταση μηχανικών μερών, όπως μηχανισμοί ανάγνωσης(lens-laser) ακουστικά, μικρόφωνα, πληκτρολόγια, κάμερες, μεγάφωνα, προσόψεις,..

- Επισκευή ή αντικατάσταση ηλεκτρονικών μερών, όπως οθόνες, κοννέκτορες ,  επαφές φόρτισης, επαφές μπαταριάς, επαφές HandsFree,...

- Καθαρισμός  πλακέτας από υγρασία με μεγάλη επιτυχία.

- Επισκευή κομμένων γραμμών.

Για επισκευή σε υπολογιστές - Service Laptop διαβάστε επιπλέον πληροφορίες ( Πατήστε Εδώ)

Για την υπηρεσία προληπτικής συντήρησης υπολογιστών, κινητών και παιχνιδομηχανών ( Πατήστε εδώ)

Για επισκευή παιχνιδομηχανές - service κονσόλες διαβάστε περισσότερες πληροφορίες (Πατήστε Εδώ)

Για επισκευή κινητά τηλεφώνα διαβάστε περισσότερες πληροφορίες (Πατήστε Εδώ)

Για Service Tablets - επισκευή ταμπλέτες διαβάστε εδώ περισσότερες πληροφορίες (Πατήστε Εδώ)

Για υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης στον χώρο σας, διαβάστε εδώ περισσότερες πληροφορίες (Πατήστε Εδώ)

Πριν την αποστολή της συσκευής σας καλό θα είναι να τη συσκευάσετε σωστά –σαν δεματάκι- προς αποφυγή βλάβης του στην μεταφορά. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για την οποιαδήποτε ζημιά υποστεί η συσκευή σας στην μεταφορά λόγω λανθασμένης - κακής συσκευασίας.

 Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επιστροφών RMA και εκτυπώστε την ή αντιγράψτε την σε ένα χαρτί και την συμπεριλαμβάνετε μαζί με το προϊόν που είναι για έλεγχο-επισκευή. Μην ξεχνάτε φωτοτυπία παραστατικού αγοράς και εγγύησης του προϊόντος(εφόσον η συσκευή είναι εντός εγγύησης) και συμπληρωμένη την φόρμα RMA. Μαζί με τη συσκευή βάλτε και την παρακάτω φόρμα service με τα στοιχεία σας και την περιγραφή της βλάβης. ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ SERVICE

Loading...
Παρακαλώ Περιμένετε..
ΦΕΥΓΕΙΣ; Στάσου...Που ΠΑΣ;
ΚΕΡΔΙΣΕ ΔΩΡΑ
Απο Την Παραγγελία Σου
Τουλάχιστον Δώσε Μας Το email Σου Για Να Μη Χαθούμε, Να Μαθαίνεις Πρώτος Μεγάλες Προσφορές, Εκπτώσεις Και Για Να Κερδίζεις!
ΘΕΛΩ ΔΩΡΑ!
Κουπόνι: df56s5d8